  • 1. Data: 2014-01-30 21:17:42
    Temat: ręczniki - pytanie do kobiet...
    Od: Frez <f...@g...com>

    Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
    Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda
    obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(
    PS: z białych, pył na tle umywalki i wanny jest szary...

  • 2. Data: 2014-01-31 00:58:26
    Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisał(a):

> [...]
    > obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(
    > PS: z białych, pył na tle umywalki i wanny jest szary...

    U mnie to samo. Pył także czarny - z czarnych ręczników (co z tego, że z
    białymi napisami). To chińska podła bawełna, nawet jeśli piszą, że nie i że
    super jakość :-(
    --
    XL
    "Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

  • 3. Data: 2014-02-07 22:26:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Frez" <f...@g...com> wrote in message
    > Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
    > Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda obleśnie-
    > po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(

    albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy

    albo przepierz je z 10 razy

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2014-02-08 04:26:54
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-01-2014 21:17, Frez pisze:
    > Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
    > Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda
    > obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(

    A przypadkiem nie suszysz ich na szybko i na wiór?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-02-08 17:23:50
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-02-07 22:26, m4rkiz pisze:
    > "Frez" <f...@g...com> wrote in message
    >

    > albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy
    >
    > albo przepierz je z 10 razy
    Przepierzone;-) z 10 razy i się sypią..

  • 6. Data: 2014-02-08 22:47:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Feb 2014 17:23:50 +0100, Frez napisał(a):

    > Przepierzone;-) z 10 razy i się sypią..

    I to coraz bardziej.
    --
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
    żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

  • 7. Data: 2014-02-10 18:52:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    m4rkiz wrote:
    > "Frez" <f...@g...com> wrote in message
    >

    > albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy

    amen... są mięsiste trwałe i nic sie z nich nie sypie, ale trzeba zapłącić
    wiecej niż za chiński szajs z tesco

  • 8. Data: 2014-02-10 23:11:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-01-30 21:17, Frez pisze:

    > Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne
    > włoski?

    Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet?
    Jak one się wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej?
    O co chodzi i jaki to ma związek?

  • 9. Data: 2014-02-10 23:15:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Feb 2014 23:11:48 +0100 osobnik zwany cef napisał:

    > Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet? Jak one się
    > wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej? O co chodzi i
    > jaki to ma związek?

    Vorsicht! Gender! :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2014-02-11 09:45:34
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-02-10 23:11, cef pisze:

    > Ja w kwestii formalnej. Dlaczego pytanie jest do kobiet?
    > Jak one się wycierają, to się sypie więcej, a jak mężczyźni, to mniej?
    > O co chodzi i jaki to ma związek?
    Bo statystycznym facetom takie drobiazgi są całkowicie obojętne.