  • 1. Data: 2010-11-06 21:17:04
    Temat: regulacja drzwi balkonowych
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Fachowcw mam juz dość a tylko w jednych drzwiach mam problem. Od strony
    zawiasów jakby za mało dociskało i mi wieje. Jak sie to reguluje?
    Wiem że z drugiej strony od klamki sa takie mimośrody do przekręcenia
    jajowate :)
    Ale mi wieje po drugiej stronie szyby tzn z prawej od zawiasów :)

  • 2. Data: 2010-11-07 08:38:15
    Temat: Re: regulacja drzwi balkonowych
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

  • 3. Data: 2010-11-08 10:41:49
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 09:38:15 +0100, Rafa? <a...@c...nospam.pl> wrote:

    > nie napisa?em ?e to Jezierskiego :)

    Nie wiem jakie masz okucia, ale u mnie pomogło lekkie przesunięcie
    metalowych zaczepów przykręconych wkrętami do ramy okna, w które te
    mimośrody wchodzą (wydaje mi się, że u mnie są też od strony zawiasów, mam
    okucia Roto). Regulacja mimośrodami nic nie dawała bo zaczepy były kiepsko
    spozycjonowane względem nich.

    RobertP.

  • 4. Data: 2010-11-08 14:22:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 7 Lis, 09:38, "Rafa " <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > nie napisa em e to Jezierskiego :)

    jeśli Jezierskiego, to na ich stronce masz dokładne instrukcje co i
    jak się reguluje, od siebie dodam, że wystarczy kluczyk imbusowy chyba
    3-ka, i robisz to jak chcesz, we wszystkich kierunkach...:-)
    tylko uwaga, zależy to od poprawności montażu okna, jedno mam takie,
    że dopiero po podciągnięciu jednej strony na full jest prosto i nie
    obciera o futrynę, ale co będzie za parę lat, nie wiem...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-11-08 14:38:36
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    od strony zawiasów nie ma mimośrodów
    a rama wygląda jakby wypukła w środku

  • 6. Data: 2010-11-09 12:25:56
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    to ja tego na ich stronce nie widze
    tylko jakieś atesty

  • 7. Data: 2010-11-09 13:50:12
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > to ja tego na ich stronce nie widze
    > tylko jakie atesty

    dwa lata temu jak kupowałem to były, teraz faktycznie nie ma, ale...
    do każdego okna dołączają instrukcję obsługi, łącznie z opisem
    regulacji... chyba, że teraz też nie...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-11-09 17:13:38
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    też nie :)

  • 9. Data: 2010-11-10 13:13:05
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > też nie :)

    no to wyszperałem, zeskanowałem i zapodaję:
    http://www.studioonline.pl/pliki/jezierski.jpg

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-11-12 20:48:31