  • Data: 2018-01-19 21:47:31
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 20:46:02 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ale jedynym tupiącym nogami tutaj, jesteś Ty :-P
    Ale trudno inaczej Za fixami w domu żadne rozsądne argumenty nie przemawiają
    Oszczędności finansowe, tak symboliczne że pomijalne, użytkowo- argumentów rozsądnych
    brak. Myć to trzeba jak zwykłe okna. My myjemy okna raz w miesiącu- jak ktoś myje raz
    na dwa lata to niedogodności fixów w tym temacie może pominąć
    Tak sobie teraz myślę że normalnie mieszkając 8 lat w domu w kontekście fixów to
    jedno okno może by u mnie mialo sens.
    Ale raz w na miesiąc i tak myte jest więc symboliczna doplata za niefixa w tym
    miejscu kompensuje niedogodności biegania wokół domu żeby je z zewnątrz umyć
    A może ktoś policzy ile więcej pln za ogrzewanie zapłacę nie majć fixów vs majć fixy?
    Myślę że dla wygody mycia warto mieć nie fixy