  • Data: 2012-06-27 18:52:49
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jun 2012 17:44:48 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > następny teoretyk....

    Cholera, nie wiedzialem, ze buduje sie matrixie :( Bede musial podejsc do
    instalacj i sie uszczypnac ...

    > 10 tysiecy do trzykolektorowa instalacja z z rurami i montażem bez
    > skożystania z dotacji...

    Taaa a swistak siedzii i zawija. Dzieki takim kitom wciskanym ludziom sa
    opine jakie sa.

    > ale jak chce grzać to trzeba mieć wiecej kolektorów (próżniowych raczej
    > co by w okresach niskiej temepratury zewnętrznej też pracowały) i
    > bardziej skomplikowany układ, bufor by pasowało dać.

    Teoretyzuj dalej.

    > no i powstaje problem co z ciepłem w lecie robić.

    Przy ustawieniu 80-90st nie powinno byc problemu, a zawsze mozna przykryc,
    jesli sie wie, ze sie ma przewymiarowana instalacje.

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com