  • Data: 2012-07-01 18:33:24
    Temat: Re: rezystancja pomiędzy 0 a bednarką?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tak drogi kogutku mierniki za 12 zlotych slabo sobie zwykle radzą z
    > pomiarem bardzo niskich oporności. (zresztą zwykle słabo sobei radzą z
    > pomiare czegokolwiek) jakby były takei super to by nikt nei kupował takich
    > za 300 zł których dokładność pomiaru wynosi 1.5% zakresu. (+- 3 Ohmy)
    >
    > z tego pomiaru nie można raczej wnioskować o poprawności galwanicznego
    > połączenia zera i ziemi
    >
    > wszytsko co napisałeś o nieznaniu sie odnosi sie doskonale do ciebie.
    >

    > tak BTW przyrządy do precyzyjengo pomiaru małych oporności są dość kosztowne
> [...]
    Normalnie wizjoner jestem. Ale było do przewidzenia że będziesz się buldoczył
    zamiast z pokora przyjąć słuszną krytykę. Ale ogólnie masz rację. Jak zwykle
    ogólnie masz rację. Czy ja zaprzeczam że są droższe mierniki? Nie, bo są. Dla
    Ciebie to żadna różnica jaki miernik bo z pomiarami wielkości fizycznych
    najlepiej wychodzi Ci pomiar odległości na kroki. Pod warunkiem że jest ich
    mniej niż 10. Potem przestajesz ogarniać po co liczysz kroki. Z koniem kopał
    się nie będę. Pisz sobie co chcesz. Net ma to do siebie że i Twoje wypociny
    przyjmie.