  • Data: 2017-10-17 09:25:39
    Temat: Re: robaki?
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-14 21:53, denat 'POPIS/EU pisze:
    > jak to jest w blokach z robalami? jeśli takie robale wlezą do mieszkania
    > od jakiegoś na przykład sąsiada, to jaki sens jest robienia dezynsekcji?
    > czy po takiej dezynsekcji to jakoś robale nie wlezą, czy nic to nie da?

    Jesli jest zimno, a w akademiku było zimno, ustawiałem blisko szafy
    piecyk - słoneczko. Rano dwóch operacyjnych łowców, jeden nagle otwiera
    szafę, drugi odkurzaczem zbiera karaluchy z wewn.strony drzwi. Były ich
    setki w rozkładzie gaussowskim po srednicy plamy ciepła. Z kazdym dniem
    bylo ich wyraznie mniej.
    --
    A S