  • Data: 2019-07-06 11:16:50
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-06 o 01:00, pilocik pisze:

    > Na razie zastanawiam się nad dalszym etapem, póki co wybiorę raczej
    > przepływowy kocioł elektryczny CO, równolegle do kotła na groszek
    >
    > a dlaczego tak ?
    >
    > póki co, to wychodzę z założenia, że rozsądna PC to wydatek ok. 20-25k PLN
    W innym wątku już to pisałem ale tu powtórzę, na 90% roku wystarczy PC o
    mocy 4kw ciepła a taką kupisz za 4kzł, resztę dogrzejesz piecem, jak
    masz piec to nie ma sensu kupowania dużej pompy, ja mam stary piec
    gazowy, miałem go wymienić ale nowy sporo kosztuje a i z trwałością jest
    coraz gorzej, zamiast nowego pieca kupuję pc.

    > a za taką kwotę mam dodaktowe 5KW paneli na dachu
    To zawsze zdążysz dołożyć :)
    > PC to tylko grzanie/chłodzenie a prąd to wiele innych możliwości
    Nie, na grzałkach masz 1-1, na pc masz 1-3, 1-4

    --
    Janusz