  • Data: 2019-01-11 06:21:33
    Temat: Re: router w domu z silikatów
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2019 o 13:33, uciu pisze:
    > Temat zwiazany z budową wiec pisze tutaj :-)
    >
    > Ściany w domu z silikatów - czy one mocniej zatrzymują sygnał z routera niż w
    przypadku gazobetonu?

    > U siostry router to jakiś tani chińczyk.
    > U mnie ASUS RT-AC1200G+ kupiony za namową sprzedawcy, miał tez dobre opinie w
    necie...

    Pobierz aplikację WiFi Analyzer i popróbuj wspólnie z kimś poszukać
    lepszych ustawień anten, czy samego routera.
    Ja też miałem tego Asusa i też nie byłem zadowolony. Oddałem go szybko i
    kupiłem Netgear R6400. Teraz router stoi tam, gdzie chciałem, ale też
    nie wszędzie jest dobry sygnał.
    Starego Asusa RT N10 postawiłem, jako repeater i mam zasięg w 80% chałupy.
    Spróbuj się zamienić z siostrą na parę dni routerami, to będziesz miał
    od razu odpowiedź.
    Jacek