eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieschody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :) › Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
  • Data: 2013-02-18 22:22:15
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:94e3c91a-98b7-4a41-a4e0-645034bc090a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 21:45:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >Dlaczego mialoby pekac? Od tej strony drewno bedzie na kolkach fishera,
    >wiec nie powinno sie nic uginac, a wiec i pekac :) Jezeli sie rozszerzy to
    >raczej w gore niz w dol ;)

    Ja chyba lacie zeżre :D

    W doł, w dół się ugnie i raczej w gore juz nie urosnie, ja przynajmniej
    takich przypadkow nie widzialem zeby np. listwe/cokolik "wypchalo" w gore.

    Kołki kołkami, kiedy jednak przyjedzie wujek z ciotką z efu po 120Kg/persona
    to schodek sie ugnie, m.in. tym sie rozni drewno od kamienia ze drewno
    "pracuje" ;-)

    >O 2 mm, czemu zart? Ja robie wszystko perfekt - przeciez roznica 2mm przy
    >licowaniu dwoch powierzchni ktore maja byc ze soba na rowno to uskok taki
    >ze prawie mozna na nim stanac normalnie :P

    Tak, tak, masz racje, pewno kafelki na podloge tez tak dobierales zeby sie
    potykać ;-))
    Oczywiscie zartuje ;-)

    pozdrawiam
    Adams