eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieschody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :) › Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
  • Data: 2013-02-18 22:03:18
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 21:45:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > Nie dosc ze bedziesz licowal to jeszcze w normalnym uzykowaniu bedzie pękać
    > ;-))

    Dlaczego mialoby pekac? Od tej strony drewno bedzie na kolkach fishera, wiec nie
    powinno sie nic uginac, a wiec i pekac :) Jezeli sie rozszerzy to raczej w gore niz w
    dol ;)

    > A to to chyba jakiś żart ? :)
    > Czy piszemy o dwoch milimetrach ? ;-))

    O 2 mm, czemu zart? Ja robie wszystko perfekt - przeciez roznica 2mm przy licowaniu
    dwoch powierzchni ktore maja byc ze soba na rowno to uskok taki ze prawie mozna na
    nim stanac normalnie :P A 2mm roznicy na tynku, przy stopniach wysunietych przed
    sciane o 1,5cm nie bedzie wogole widac :)

    > PS. Wczesniej pytales o lezakowanie, jesli jest tak jak piszesz
    > to jedynie wstrzymaj sie z montazem cokolikow/list przysciennych oczywiscie

    Wlasnie zamowilem - drewno ma wilgotnosc 7%, suszone w suszarni przed klejeniem.
    Takze mysle ze bedzie OK i nic sie nie powinno porozchodzic :)

    > kup je
    > razem ze stopniami, pomaluj tak jak trzeba i niech schną do jesieni,
    > montuj doslownie na sam koniec.

    Chyba tak zrobie (bo i tak nie chcialo mi sie ich odrazu montowac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.