eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieschody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :) › Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
  • Data: 2013-02-18 21:45:18
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8d10d43d-cf02-48aa-bf0a-e6770f8b3d72@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 17:15:08 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >Jak licowac? Tynk bedzie 1,5cm wglab, wiec co chcesz licowac? ;-)

    Nie dosc ze bedziesz licowal to jeszcze w normalnym uzykowaniu bedzie pękać
    ;-))

    >W wersji muchera - jak w jednym miejscu bede mial 1,5cm a w drugim 1,3cm to
    >nic nie bedzie widac, w mojej byloby to nie do przyjecia :-)

    A to to chyba jakiś żart ? :)

    Czy piszemy o dwoch milimetrach ? ;-))

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Wczesniej pytales o lezakowanie, jesli jest tak jak piszesz
    to jedynie wstrzymaj sie z montazem cokolikow/list przysciennych oczywiscie
    kup je
    razem ze stopniami, pomaluj tak jak trzeba i niech schną do jesieni,
    montuj doslownie na sam koniec.