  • Data: 2014-09-18 10:00:23
    Temat: Re: ściółka wyłazi z kostki brukowej
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 września 2014 21:25:42 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Sól jest tania i niekłopotliwa w użyciu. Jaki widzisz problem posypać i potem tak
    szczotką pozamiatać żeby w szpary wpadła. No chyba że masz 2 hektary wybrukowane,
    wtedy ból.

    Ano widzę problem (mogę się mylić, bo to wyłącznie własna obserwacja i do tego
    jednoroczna). Wyszło mi że, sól nie działa na rośliny które już wyrosły, więc trzeba
    ją sypać zapobiegawczo. Teraz niby wiem, że powinienem sypnąć wczesną wiosną i
    powtórzyć w lipcu. Ale może jednak jest to bardziej skomplikowana zależności - np.
    ilość opadów?

    --
    ZZ@private