  • Data: 2015-08-20 23:02:08
    Temat: Re: smierdadze pojemniki na odpady - jak sie pozbyc zapachu
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...

    Ja dzwoniłem (w Warszawie) pod numer 19115 z pytaniem o harmonogram
    mycia pojemników. Wyjaśniłem, że jak miałem własny, to myłem. Byli tym
    pytaniem tak zaskoczeni i zszokowani, jakbym im powiedział, że należy
    myć nie tylko ręce, lecz również nogi. Ale mieli sprawdzić. Sprawdzili.

    Harmonogram to nie, to jest usługa na żądanie
    http://www.mpo.krakow.pl/nowe-zasady/pytania-i-odpow
    iedzi i rozwiń "Usługi
    dodatkowe". Jak to działa to nie wiem, jeszcze nie korzystałem. Przy
    pierwszym wypełnianiu deklaracji była taka pozycja w ankiecie.
    Wojtek