  • Data: 2015-05-15 09:26:43
    Temat: Re: spaliłem garnek, mieso zwęglone
    Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:mj2urt$30c$1@srv.chmurka.net...
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    .......>
> [...]
    > etc.)
    > neutralizuje tez wszelkie zapachy,
    > przy czym trzeba byc ostroznym - ozon to gaz niebezpieczny, w duzym
    > stezeniu
    > moze m.in. zabic rosliny czy spowodowac chemiczne poparzenia pluc u ludzi
    > i zwierzat co moze zakonczyc sie smiercia
    >
    > poniewaz ozon 'dziala' tylko podczas rozpadu na o2+o, a czas polowicznego
    > rozpadu
    > wynosi pol godziny w temp. pokojowej zapuscic to to trzeba na kilka
    > godzin w
    > zaleznosci od wydajnosci, kubatury itd. itp. a potem dokladnie wywietrzyc

    ja na działce, w domku drewnianym, po zimie - usuwam zapach myszy, pleśni -
    ustawiam na max czas ozonowania (chyba 45 min?) wychodzę zamykając szczelnie
    pomieszczenie, po 2 godz wracam, wietrzę i jest O.K. Trzeba pamiętać - jeśli
    masz obrazy na ścianach (nie daj Boże akwarela, pastel) to ozon odbarwia,
    czyli usuwanie zapachu nikotyny w wypadku malarstwa skutkuje zniszczeniem
    oryginalnego obrazka... i powstaniem nowej jakości :)
    Pozdrawiam Kikuko

    ---
    Avast.