  • 11. Data: 2013-04-07 17:33:44
    Temat: Re: srodek do odstaszania psa od kanapy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SJS wrote:

    > Po kilku dniach pamięta gdzie nie wolno wchodzić

    A miałeś inteligentnego psa kiedyś?

  • 12. Data: 2013-04-08 10:31:45
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-04-06 19:52, destrojer pisze:

    > Kurdę, no przecież o to pytam cały czas, a wy mi tu o
    > truciu/straszeniu/tresowaniu psa.

    Pan Samochodzik stosował tę metodę już 100 (no prawie) lat temu, więc to
    żadna nowość :)

    Podrawiam

  • 13. Data: 2013-04-08 12:22:45
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-07 17:33, cef pisze:

    > A miałeś inteligentnego psa kiedyś?

    http://stefan.siudalski.pl/-atek.html
    SJS

    --
    sjs

  • 14. Data: 2013-04-08 13:47:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 12:22:45 +0200, SJS napisał(a):

    > http://stefan.siudalski.pl/-atek.html

    Super tekst, przeczytałam ze łzą w oku. I pomyślałam zaraz o naszym
    Cyganie, czarnym sporym kundlu sprzed lat, wziętym ze schroniska, co
    pilnował naszych maleńkich dzieci jak Cerber, kiedy spały na dworze w wózku
    - leżał przy wózku jak przywiazany i nikt obcy ne miał prawa podejść. Panie
    z sąsiedztwa, które podeszły do wózka, zeby zobaczyć dziecko, zostały
    potraktowane tak, że w sekundę znalazły się za furtką ;-PPP

  • 15. Data: 2013-04-08 14:36:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SJS wrote:

    > http://stefan.siudalski.pl/-atek.html
    > SJS

    Sympatyczne, jednak zupełnie zaprzecza oczekiwanym
    efektom tresury gazetą. Pies i tak będzie wiedział
    jak wejść, żeby Pan nie wiedział, albo jak wejść, żeby
    Pan wiedział, że wlazł tam specjalnie/złośliwie.

  • 16. Data: 2013-04-08 16:29:56
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-08 14:36, cef pisze:

    > Sympatyczne, jednak zupełnie zaprzecza oczekiwanym
    > efektom tresury gazetą. Pies i tak będzie wiedział
    > jak wejść, żeby Pan nie wiedział, albo jak wejść, żeby
    > Pan wiedział, że wlazł tam specjalnie/złośliwie.

    Przeczytaj jeszcze raz
    Łatek jeśli jedzenie nie było bezpośrednio na podłodze nigdy niczego nie
    zjadł.
    Pierwszej nocy w Warszawie koniecznie pakował się do łóżka. Wypędzony
    uważnie przyglądał się jak ja układam się do snu po czym położył sie na
    grzbiecie i... nijak nie mógł utrzymać tej pozycji więc po kilku
    próbach zrobił - mhmhmh
    Zwinał sie w kłębek i zasnął.
    Psa nie ma już ponad 15 lat a mnie ciągle ludzie pytają:
    "Jak tam Łatek?"
    Mądry pies bardzo szybko odróżnia gdzie może a gdzie nie

    --
    sjs

  • 17. Data: 2013-04-08 16:37:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.04.2013 16:29, SJS pisze:

    > Psa nie ma już ponad 15 lat a mnie ciągle ludzie pytają:
    > "Jak tam Łatek?"
    > Mądry pies bardzo szybko odróżnia gdzie może a gdzie nie

    Odróżnianie to jedno.

    Druga sprawa to czy stworzonko będzie tego przestrzegać, czy też łamać
    zakaz starając się by go nie przyłapać ;)

    Chociaż w tym to raczej koty się specjalizują ;)

  • 18. Data: 2013-04-08 17:23:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SJS wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz
    > Łatek jeśli jedzenie nie było bezpośrednio na podłodze nigdy niczego
    > nie zjadł.
    > Mądry pies bardzo szybko odróżnia gdzie może a gdzie nie

    Mój pies (w sumie to nie wiem czy był mądry) jak spożył kiedyś kostkę masła
    bezpośrednio ze stołu i rzygał potem jak kot, to nigdy już nie zjadł
    niczego ze stołu czy taboretu, choćby nie wiem jakie pachnące było i czy Pan
    patrzy czy nie.
    W tym znaczeniu taka lekcja ma sens i daje efekt.
    Każdy pies - nie tylko mądry czy inteligentny-
    szybko się uczy tylko tego na co Pan pozwala, a na co nie
    i raczej nie tego gdzie może a gdzie nie, tylko tego gdzie mu szkodzi,
    a gdzie nie :-). Jak gazeta nie będzie go uderzać po pysku, gdy
    nikogo nie ma w domu, to będzie się wylegiwał.
    A niech sobie leży :-)

  • 19. Data: 2013-04-26 01:17:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 516191d8$0$1229$6...@n...neostrada.pl

    > A miałeś inteligentnego psa kiedyś?

    Jakbym kotu zabronił podchodzenia -- nawet by nie otarł się o mebel.
    Przemów czule do psa, wyjaśnij mu, jak cenny jest dla Ciebie mebelek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-04-26 01:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SJS" kjuk94$p0o$...@n...news.atman.pl

    > Łatek jeśli jedzenie nie było bezpośrednio na podłodze nigdy niczego nie zjadł.

    Miałem kilka kotów i żaden z nich nie jadł ze stołu, ale każdy, gdy
    był głodny, potrafił zrzucać coś (duży kawałek szynki dla przykładu)
    ze stołu na podłogę, po czym... jeść... :) Kot mógł wywinąć się dookoła
    talerza, ale jedzonka nie ruszał. :) Mógł owijać sobą talerz z wątróbką
    cieknąca krwią i czekać tak długo pod nieobecność kogokolwiek poza nim
    w kuchni, mógł tak leżeć wokoło talerza z jajecznicą... Kiedyś przebiegł
    ze dwa metry pomiędzy porozkładanym mięsem, ale nie dotykając żadnego
    kawałka nawet ogonem... Kota nie trzeba długo uczyć -- ale trzeba uczyć
    konsekwentnie. Koty zwykle lubią współpracę z ludźmi, ale zwykle tylko
    w mieszkaniu -- na zewnątrz kot ma swoje prawa. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'