  • 1. Data: 2013-04-01 06:00:29
    Temat: zabezpieczenie śmietników przed lisami
    Od: SJS <s...@p...pl>

    "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    znacie jakieś sposoby?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-04-01 12:16:32
    Temat: Re: zabezpieczenie śmietników przed lisami
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 06:00:29 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    >
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"

> [...]

    Jasne. Najprostszy to dokarmiać w miejscach gdzie żyją. Im zima też daje po dupach.

  • 3. Data: 2013-04-01 13:15:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 06:00:29 +0200, SJS napisał(a):

    > "Anomalie pogodowe

    Jakież to???
    :-DDD

    > i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    > znacie jakieś sposoby?

    Opróżniać śmietniki, a nie zwalać winę na trochę śniegu.
    --
    XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
    rodzaj

  • 4. Data: 2013-04-01 17:07:18
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 06:00, SJS pisze:
    > "Anomalie pogodowe i efekty widać, już nie tylko na obrzeżach Warszawy
    > ale nawet i w Śródmieściu lisy buszują po śmietnikach"
    > znacie jakieś sposoby?
    Sposoby buszowania po śmietnikach?

  • 5. Data: 2013-04-02 05:46:41
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-01 13:15, Ikselka pisze:

    > Jakież to???
    > :-DDD

    > Opróżniać śmietniki, a nie zwalać winę na trochę śniegu.

    albo zmienić datę w kalendarzu na 2 kwietnia

    --
    sjs

  • 6. Data: 2013-04-02 13:08:57
    Od: SJS <s...@p...pl>