  • 1. Data: 2013-04-05 08:28:29
    Temat: grzejniki łazienkowe - samodestrukcja
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem.

    Problem dotyczy grzejników łazienkowych. Grzejniki *lakierowane* nie
    lubią gdy wiszą na nich mokre rzeczy. Po kilku latach lakier pęka i
    odpryskuje, przynajmniej u mnie i w kilku grzejnikach które widziałem u
    znajomych.

    Teraz 3 pytania:

    1. Czy problem pękania powłoki dotyczy także grzejników *chromowanych* ?

    2. Jak ewentualnie zabezpieczyć grzejnik przed odpryskami lakieru ?
    Myślałem np. o owinięciu czymś rurek, tych na których wieszane są mokre
    rzeczy.

    3. Czy opłacalna jest renowacja takiego grzejnika z mocnymi ubytkami
    farby i jak się do tego zabrać ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2013-04-05 16:09:07
    Temat: Re: grzejniki łazienkowe - samodestrukcja
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-04-05 08:28, PeJot pisze:

    > 1. Czy problem pękania powłoki dotyczy także grzejników *chromowanych* ?
    Mój po 3 latach nie ma sladu ubytków, a robi tylko za suszarkę

  • 3. Data: 2013-04-05 18:10:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 16:09, Rentier pisze:

    > Mój po 3 latach nie ma sladu ubytków, a robi tylko za suszarkę

    Mój chyba z 15 lat wisi i ma się dobrze

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2013-04-26 01:56:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 515ef77a$0$26707$6...@n...neostrada.pl

    > Mój chyba z 15 lat wisi i ma się dobrze

    Mój tak jest wykorzystywany od kilkunastu lat i nie ma śladów odpryskliwości.
    Dodatkowo robi za drążek do podciągania się. ;) I nie odpada od ściany. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-04-26 11:04:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 08:28:29 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    >
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Pomyśl dlaczego termosy są jasne i błyszczące, albo dlaczego w kwasoodpornych
    polerowanych garnkach szybciej się gotuje i zużywa na gotowanie mniej energii a potem
    pytaj o chromowane grzejniki.

  • 6. Data: 2013-04-27 00:02:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...com> 4...@g...co

    : Pomyśl dlaczego termosy są jasne i błyszczące, albo dlaczego
    : w kwasoodpornych polerowanych garnkach szybciej się gotuje
    : i zużywa na gotowanie mniej energii a potem pytaj
    : o chromowane grzejniki.

    Im czarniejsze ciało -- tym więcej ciepła chłonie z otoczenia.
    Ale i więcej daje/promieniuje z siebie -- tak mnie uczyli, gdy
    miałem pięć lat. Nigdy tego nie sprawdziłem empirycznie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-05-28 09:52:32
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-04-26 11:04, k...@g...com pisze:

    > Pomyśl dlaczego termosy są jasne i błyszczące, albo dlaczego w kwasoodpornych
    polerowanych garnkach szybciej się gotuje i zużywa na gotowanie mniej energii a potem
    pytaj o chromowane grzejniki.

    To nie jest odpowiedź na pytanie czy chromowany grzejnik jest odporny na
    mokre rzeczy na nim powieszone.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2013-05-28 19:54:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PeJot" ko1nn7$3ch$...@n...mm.pl

    > To nie jest odpowiedź na pytanie czy chromowany
    > grzejnik jest odporny na mokre rzeczy na nim powieszone.

    Nie jest.

    Może Twój grzejnik jest zbyt gorący i mokre ściery go studzą zbyt szybko?
    Ja na swoim (emaliowanym -- białym) suszę (jak już pisałem) od lat i nie
    mam takich problemów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-07-12 21:27:20
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > Ja na swoim (emaliowanym -- białym) suszę (jak już pisałem) od lat i nie

    Jest. Suszę od 4 lat i nic.

  • 10. Data: 2013-11-10 13:42:19
    Od: g...@o...pl

> [...]
    >
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Witam,
    Polecam stronkę z grzejnikami łazienkowymi zarówno malowanymi jak i chromowanymi.
    Stronka http://www.grzejniki-lazienkowe.net
    Naprawdę warto zajrzeć .