  • 21. Data: 2012-10-01 12:35:25
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 12:19:55 UTC+2 użytkownik Piotr
    > Ja bym się bał...
    Ja juz sie nie boje. Kompletne dwa zestawy wc koło(deska, muszla, staelaz, przycisk
    itp) + kompletny zestaw bidetu słuza juz nam 4 lata i zero problemów.
    Cena wtedy poniżej 500zł
    Teraz niwiele drożej:
    http://allegro.pl/zestaw-5w1-kolo-idol-stelaz-wc-prz
    ycisk-deska-w-o-i2640201463.html
    Ja polecam te zestawy jak najbardziej.

  • 22. Data: 2012-10-01 12:37:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Wrz, 15:25, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > I teraz morał z tego taki: podobnej długości listę ciekawostek z życia
    > stelaży podał mi kolega który wydał 3x więcej na geberit...

    hm... ja ponad 10 lat temu zamontowalem 3 geberity (nie pamietam
    nazwy, z duzym przyciskiem) mialem wode ze studni ( a wlasciwie kamien
    z woda ;) ) i po jakis ~5 latach 2 uzywane baaaaardzo sporadycznie
    zakamienily sie i zaczely puszczac wode - demontaz tego przez przycisk
    to bajka - 5 minut max, wszystko idealnie pasuje i proste toto jak
    konstrukcja cepa, po podlaczeniu sie do wodociagu wszystko dziala OK

    WS

    PS. drugi demontaz robilem jak kostka do WC (taka rozpuszczajaca sie)
    przytkala zawor i cieklo... niby do geberita tego nie powinno sie
    dawac, ale powycinalem w tej zaslepce z tworzywa otwory, zdejmuje
    przycisk i wrzucam co jakis czas ;)

  • 23. Data: 2012-10-01 12:42:43
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.10.2012 12:35, Kris pisze:
> [...]
    itp) + kompletny zestaw bidetu słuza juz nam 4 lata i zero problemów.

    mam dokładnie taki sam, działa bez problemu od ~3 lat. Kupiony w
    promocji w markecie za ~500zł, przeżył on poważny remont łazienki wraz z
    modyfikacją zabudowy, czyli był demontowany i zakładany raz jeszcze. Nie
    było z nim żadnych problemów.

  • 24. Data: 2012-10-01 12:47:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Znaczy stelarz, muszla, deska, przycisk?

    A kto pyta o muszlę, deskę i przycisk? Pytanie jest o stelaż. Kilka osób
    twierdzi, że Geberit jest drogi ja twierdzę, że trzeba tylko poszukać gdzie
    go kupić. Co ma muszla do ceny stelażu? Muszlę można kupić za 120 i za 1200
    a są i takie za 5000.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 25. Data: 2012-10-01 13:02:13
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu>

> [...]
    > twierdzi, że Geberit jest drogi ja twierdzę, że trzeba tylko poszukać
    > gdzie go kupić. Co ma muszla do ceny stelażu? Muszlę można kupić za 120 i

    Ano włąśnie bo za te 500-600 zł. w zestawie promocyjnym mam wszystko co
    potrzebne żeby się.... zesr...ć
    A u Gebrita za 700 zł. kupuję ramkę z profila stalowego i kilka plasticzków.
    Do tego deska 300, przycisk 200, muszla 400 itd. i zestaw odpowiadający temu
    z Koła kosztuje 1600

    Rafał

  • 26. Data: 2012-10-01 13:16:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 12:47:32 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > A kto pyta o muszlę, deskę i przycisk? Pytanie jest o stelaż. Kilka osób
    >
    > twierdzi, że Geberit jest drogi

    Bo jest. Skoro sam stelaz kosztuje 500zł a za ta cenę mońza kupić kompletny zestaw
    Koło

  • 27. Data: 2012-10-01 14:17:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > plasticzków.
    > Do tego deska 300, przycisk 200, muszla 400 itd. i zestaw odpowiadający

    ROTFL.

    Czyli Koło daje deskę, muszlę i przycisk za 900zł. do tego dorzuca stelaż i
    obniża cenę do 500zł? Dlaczego do Geberita chcesz doliczać taką drogą deskę
    i muszlę, a nie takie same jak te z zestawu Koła?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 28. Data: 2012-10-01 14:20:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Bo jest. Skoro sam stelaz kosztuje 500zł a za ta cenę mońza kupić
    > kompletny zestaw Koło

    No i cóż to za różnica w cenie 50%? To ma być wyznacznik drogości? To jak
    się stopniuje te muszle za 500, 1000, 1500... 5000 bo mi zabrakło
    przymiotników.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2012-10-01 14:23:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 14:17:08 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Czyli Koło daje deskę, muszlę i przycisk za 900zł. do tego dorzuca stelaż i
    >
    > obniża cenę do 500zł? Dlaczego do Geberita chcesz doliczać taką drogą deskę
    >
    > i muszlę, a nie takie same jak te z zestawu Koła?

    Może tak zrozumiesz:
    Koło za 500pln daje kompletny zestawe- montujesz i srasz. Nawet wolnoopadająca deska
    teraz w takich zestawach jest.
    Geberit za 500pln jak sam piszesz daje sam stelaż. Dolicz do tego deskę, muszlę,
    przycisk itp. Wychodzi na pewno drożej.

  • 30. Data: 2012-10-01 14:31:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 14:20:43 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > No i cóż to za różnica w cenie 50%?
    Tak pewnie wyjdzie. Stelaz Geberit 500pln, najtańsza deska wolnboopadająca to min
    50zł, muszla pewnie tez ze 150, przyciska tu pewnie musi byc Geberit zeby pasował to
    pewnie od 100zł. I masz skłądany zetsaw(stelaz, geberit, przycisk geberit, muszla no
    name, deska no name) za 800zł.
    Kompletny zestaw Koło to 500zł. Czyli różnica w cenie 60%