  • Data: 2010-10-24 13:16:37
    Temat: Re: sterownik pokojowy
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia1adp$r22$1@news.onet.pl...

    > Nie będzie się wygaszał, bo funkcja podtrzymania nadal bedzie realizowana.
    > Nie bedzie natomiast realizował funkcji grzania, na skutek czego
    > temperatura wody w kotle spadnie.

    Tak, niemniej jednak zdążyłeś jak zwykle wprowadzić zamieszanie gdyż w
    pierwszej swojej wypowiedzi wyraźnie napisałeś:
    _że_się_wyłączy.

    Pamiętasz, już kiedyś przerabialiśmy dyskusję o solarach i sterownikach.
    Końcowe twoje wypowiedzi były niemal 100% inne bo uzupełnione o fakty i
    wiedzę ewoulującą podczas dyskusji.
    Pisz od razu tak aby twój rozmówca nie musiał się domyślać czy dla ciebie
    kocioł wyłączony jest wyłączony czy też znajduje się w trybie standby.
    Dla mnie dowolne urządzenie wyłączone według znaczenia tego słowa to takie
    które zostało unieruchomione z powodu zatrzymania dostawy energii.
    Samochód na postoju z pracującym silnikiem jest według twojego myślenia
    wyłączony. Ciekawe...

    Marek