  • 11. Data: 2010-11-09 17:28:01
    Temat: Re: styrodur a myszy - baæ siê?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 15:33:43 +0100, Tornad napisał(a):

> [...]

    U mnie elewacje wykonczona styropianem i siatka zaatakowal dzieciol... Cale
    szczescie, ze nie mial zamiaru zakladac gniazda 8-)

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2010-11-09 18:39:38
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-11-2010 o 15:06:05 shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    napisał(a):

    > Kurcze... niedobre wieści.. myślałem, że szybko to okleję o obsypię
    > przed zimą.. Nie wiem czy zdążę zrobić siatkę i klej przed zimą.
    Nie wiem jak u ciebie ale ja miałem przez rok o0dkryty styropian i piwnicę
    i powyżej
    i żadna mysz mi się nie dostała, za to kury sąsiadki powydziobywały mi
    dziury,
    w jednym miejscu na piwnicy przedziubały do izolacji 10cm styropianu :(
    i co ciekawe nadal żyją wbrew temu co twierdzi Tornad.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-11-09 19:31:52
    Temat: Re: styrodur a myszy - ba&aelig; si&ecirc;?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Mysie gniazda nie raz widzialem i one maja to do siebie, ze musza miec
    > srednice okolo 10 cm. Nigdy nie widzialem gniadka mniejszego lub

    a ja mam 20 cm styropianu..

  • 14. Data: 2010-11-09 20:49:21
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > trzeba w obejsciu miec kota

    To jakiej grubosci styrodur trzeba miec, zeby taki kot mogl sobie
    gniazdko wymoscic?

    KADAR

  • 15. Data: 2010-11-10 05:57:06
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > w jednym miejscu na piwnicy przedziubały do izolacji 10cm styropianu :(
    > i co ciekawe nadal żyją wbrew temu co twierdzi Tornad.

    Moje kury najadły się styro z paczek leżących na podwórku. Jedna kura
    przez tydzień była jakaś taka dziwna ale wydobrzała i żyje :-)

    Kazek

  • 16. Data: 2010-11-10 07:40:39
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-11-2010 o 06:57:06 Kazimierz Debski <k...@o...eu> napisał(a):

    > Moje kury najadły się styro z paczek leżących na podwórku. Jedna kura
    > przez tydzień była jakaś taka dziwna ale wydobrzała i żyje :-)
    Bo miał dużo gazu :) moje są już dawno odgazowane.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2010-11-11 18:04:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:

> [...]
    > w jednym miejscu na piwnicy przedziubały do izolacji 10cm styropianu
    > :( i co ciekawe nadal żyją wbrew temu co twierdzi Tornad.

    bo Tornad to taki fajny folklor tej grupy, podobnie jak Kiki i jeszcze
    kilku...

    nawet sie już nikomu nie chce prostować tych jego tyrad, czasem coś tam jest

  • 18. Data: 2010-11-11 23:50:34
    Temat: Re: styrodur a myszy - baÄ&#8225; siÄ&#8482;?
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    &Aring;&frac14;e szybko to oklejÄ&#8482; o
    obsypiÄ&#8482;
    zrobiÄ&#8225; siatkÄ&#8482; i klej przed zimÄ&#8230;.
    sÄ&#8230;siadki powydziobywa&Aring;&#8218;y mi

    > bo Tornad to taki fajny folklor tej grupy, podobnie jak Kiki i jeszcze
    > kilku...
    >
    > nawet sie ju&Aring;&frac14; nikomu nie chce prostowaÄ&#8225; tych jego tyrad,
    czasem co&Aring;&#8250; tam
    jest
    > z sensem ale wiÄ&#8482;kszo&Aring;&#8250;Ä&#8225; tego co pisze to delikatnie
    m&Atilde;&sup3;wiÄ&#8230;c b***t :)

    Zeby to napisal Kiki, do ktorego mnie porownujesz czy inny fachman na
    poziomie czeladnika budowlanego to bym nie reagowal. Ale Dyjor, tego sie po
    nim nie spodziewalem.
    To ja po nocach nie spie, czesto zamiast do roboty, siadam i pisze by Rodakow
    w pewnych sprawach nieco oswiecic a tu zamiast to docenic, tyrady...
    No i zapewne ten b***t czyli belkot, tak sie domyslam, dopelnily czary
    goryczy.
    Bafcie sie dobrze, czesto wg zasady uczyl Rusin Rusina.

    Dziwne jest tylko to, ze dostalem kilkanascie listow na adres prywatny. Co
    praweda nie odpisuje na nie gdyz wymagaloby to za duzo zachodu aby takie
    ekspertyyzy robic ale to troche przeczy temu co piszesz. Jedn z nich
    zachowalem, jest to list od Kobiyki, ktorej musze pomoc w stabilizacji
    osuwiska zagrazajacego jakiemmus kosciolowi. To godna mnie, powazniejsza
    sprawa.
    Moze moj poziom, ktory jak moge staram sie dostosowac do percepcji
    przecietnego Czytelnika jest jeszcza za wysoki, nie wiem. I chyba sie nie
    dowiem bo postanmowilem swoje wystepy i nadawanie na tej grupie zakonczyc.
    Moja noga wiecej tu nie postanie. G... mi to daje a tylko czas marnuje.
    Bede kultywowal swoje hobby, ktorym jest fizyka i wole obalac Einsteina niz
    szarpac sie tu z osobnikami, korym byc moze jakos przeszkadzam.
    Tornad

  • 19. Data: 2010-11-12 05:13:41
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tornad napisał(a):
> [...]
    [...]
    [...]
    Co do folkloru zgodze sie z toba calkowicie. :)
    Co do lekcewazacego traktowania tornadowej pisaniny - IMO blad popelniasz.

    [...]
    > [...]I chyba sie nie
    > dowiem bo postanmowilem swoje wystepy i nadawanie na tej grupie zakonczyc.
    > Moja noga wiecej tu nie postanie. G... mi to daje a tylko czas marnuje.

    Pewnie juz nie przeczytasz ;) ale wyraze swoj osobisty zal, iz tak po
    prostu zamierzasz zabrac swoje zabawki i isc z tej piaskownicy -
    dzieciece zachowania nie przystoja niosacemu kaganek oswiaty i
    walczacemu z kagancem oficjalnych doktryn.
    Z drugiej strony, znam uczucie naglego opadu sil gdy clek orientuje sie,
    ze ktos mu dal w skrzydla... :\
    Pozdrawiam! :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 20. Data: 2010-11-12 08:18:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tornad wrote:

> [...]
    > To ja po nocach nie spie, czesto zamiast do roboty, siadam i pisze by
    > Rodakow w pewnych sprawach nieco oswiecic a tu zamiast to docenic,

    cho cho cho obraziłeś sie i zabrałeś łopatki i wiaderka z piaskownicy...

    w twoich postach jest trochę treści i straszna kupy didaskaliów, która
    kompletnie zaciemnia sprawy zasadnicze.

    nie obrażaj sie tylko zacznij pisać krótko i rzeczowo na temat.