    From: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?
    Date: Mon, 14 Sep 2009 13:02:13 +0200
    Sender: u...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podobnie całą tą chińszczyznę podopalałem w piwnicy.

    Ale:

    Bardzo niegdyś droga markowa Osram circular przepaliła sie po około roku (nowa za to,
    nowszy cieńszy model świeci kilka lat);

    Sporo innych markowych też się poprzepalało (m.in. jeszcze dawna technologia, takie
    bardzo ciężkie były, a nowsze "elektroniczne"
    wówczas kosmicznie drogie);

    W ten weekend odchodząc od punktu z fakturami upusciełm dwie zarówki, poszło się
    j.....ć 38 zł, a nie 1,98 zł, to duża różnica i
    takie przypadki też trzeba uwzględniać - a to dziecko żarówkę pod sufitem zbije
    rakietką czy piłką (i na dodatek będzie wtedy miało
    rtęć w pokoju), a to dorosły będzie za szybko się rozbierał (obydwa przypadki z życia
    ;-)) a to ukradną (na klatce schodowej,
    piwnicy czy w windzie)
    JaC

    -----

    > "Przygode" ze swietlowkami (w ksztalcie zarowek lub okraglych) zaczynalem ladnych
    kilka lat temu, jak dotad udalo sie zuzyc jedna
    czy dwie.