eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieszacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje? › Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 6 May 2016 02:42:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy
    budowlaniec mnie oszukuje?
    From: p...@g...com

    W dniu piątek, 6 maja 2016 09:27:45 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > mp75 ma sens, gdy pryskają tym na ściany pistoletem i kompresorem.
    > Przyśpiesza to prace. jeśli sciany były w miarę równe, to - zgodnie z
    > instrukcją nakładania- można uzyskać gładź prawie taką samą jak z....
    > gładzi. jeśli krzywe, to wysychanie będzie nierównomierne i nic dobrego
    > z MP75 nie wyjdze. trzeba będzie na dość drogi tynk dawać gładź....
    > podobnie jak wyżej, ( w domyśle). czy taniej było kupić najtańszą
    > wylewkę i płacić facetowi za wyrówanie czy "samopoziomującą" i
    > zaoszczędzić na roboczogodzinach.
    > Czyli mp75 dał równe i gładkie ściany?
> [...]

    tak jak piszesz, na tynk miejscami daje gładź. jeżeli chodzi o jakość wykonania, to
    jest słaba. niestety, mój pierwszy generalny remont i mnóstwo błędów z mojej strony.
    budowlaniec dostaje za wykonane prace, roboczogodziny go nie obowiązują. i co dziwne
    - przeciąga już termin o miesiąc.

    jeżeli chodzi o kabel: ja kupiłem 200 metrów na całość i miałem świadomość tego, że
    kabla będzie trzeba dokupić. niemniej jednak, zaskoczyło mnie, że zużył 7 tysięcy
    złotych na materiały..

    swoją drogą - wczoraj widziałem innowacyjną metodę doklejenia brakującej płytki
    podłogowej w kuchni: na klej poliuretanowy w piance... jak mu zwróciłem uwagę, to się
    obruszył. teraz chcę się go po prostu pozbyć i resztę prac wykonać samemu.

    @Ileeoo

    stelaże były tylko w łazience - do zasłonięcia rur na jednej ścianie i podwieszanego
    sufitu. żadnej wełny. dzięki za opinię, zaraz zabieram się za dalsze, dokładniejsze
    szacowanie.