eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieszacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje? › Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 6 May 2016 04:43:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy
    budowlaniec mnie oszukuje?
    From: p...@g...com

    > Wiem, że pewnie nikt z Was nie jest wróżką Semirą i nie potrafi wróżyć z
    > fusów, ale mam orientacyjne pytanie o średni koszt zakupu materiałów
    > budowlanych do remontu mieszkania. Sprowadza się to do nurtującej kwestii:
    > czy budowlaniec oszukuje mnie na cenach materiałów? Niedługo zbliża się
    > rozliczenie..
    >
    > W mojej gestii był zakup: kafli, fug, gniazdek i włączników światła, dwóch
    > szpuli przewodu elektrycznego (1,5 i 2,5), puszki elektryczne.
    >
    > Wziął ode mnie 7 tysięcy złotych zaliczki na materiały. Na co konkretnie?
    >
    > Z najbardziej kosztownych rzeczy:
> [...]

    cenę remontu (robocizny) ustaliłem i w większości (niestety) zapłaciłem. na materiały
    budowlane dostał zaliczkę - najpierw 4, później 3 tysiące. jutro się z tej zaliczki
    rozliczamy, ale szczerze się zastanawiam, na co mu tyle pieniędzy zeszło.
    przypuszczam, że nacina mnie na materiały, dlatego pytam odwołując się do Waszego
    doświadczenia - czy materiały typu tynki, regipsy, wylewka i kleje do glazury do
    mieszkania o powierzchni 55m2 mogą kosztować aż 7 tysięcy złotych?