eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieszacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje? › Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy budowlaniec mnie oszukuje?
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: szacunkowe koszty materiałów do remontu mieszkania 55m2 - czy
    budowlaniec mnie oszukuje?
    Date: Fri, 6 May 2016 13:52:38 +0200

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:052ce07a-5608-4c2d-a5e2-6a12aede49c5@googlegrou
    ps.com...
    > Wiem, że pewnie nikt z Was nie jest wróżką Semirą i nie potrafi wróżyć z
    > fusów, ale mam orientacyjne pytanie o średni koszt zakupu materiałów
    > budowlanych do remontu mieszkania. Sprowadza się to do nurtującej kwestii:
    > czy budowlaniec oszukuje mnie na cenach materiałów? Niedługo zbliża się
    > rozliczenie..
    >
    > W mojej gestii był zakup: kafli, fug, gniazdek i włączników światła, dwóch
    > szpuli przewodu elektrycznego (1,5 i 2,5), puszki elektryczne.
    >
    > Wziął ode mnie 7 tysięcy złotych zaliczki na materiały. Na co konkretnie?
    >
    > Z najbardziej kosztownych rzeczy:
> [...]

    cenę remontu (robocizny) ustaliłem i w większości (niestety) zapłaciłem. na
    materiały budowlane dostał zaliczkę - najpierw 4, później 3 tysiące. jutro
    się z tej zaliczki rozliczamy, ale szczerze się zastanawiam, na co mu tyle
    pieniędzy zeszło. przypuszczam, że nacina mnie na materiały, dlatego pytam
    odwołując się do Waszego doświadczenia - czy materiały typu tynki, regipsy,
    wylewka i kleje do glazury do mieszkania o powierzchni 55m2 mogą kosztować
    aż 7 tysięcy złotych?

    To umówiłeś się tylko na robociznę. Trzeba też umawiać się na cenę
    materiałów, albo od razu na całość remontu. Jak uczciwy, to pokaże
    wyliczenie co i za ile zużył.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba