  • Data: 2018-09-13 10:05:22
    Temat: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A chwalił się ile mu to zajęło? Mam obawy, że Januszowi może
    > nie starczyć urlopu. :)

    Tak, chwalił się. Mówił, że to "za kawalera" było, bo nie wypada
    przecież, by brać sobie gaździnę, a gotowego domu nie mieć.
    Dzieci miał naonczas niewyrośnięte, Stasinek młodszy ode mnie,
    a sam staro nie wyglądał. Ja go zresztą wydywałem później przy
    robocie. To fascynyjące, jak wiele można osiągnąć przy użyciu
    prostych narzędzi, i w jak krótkim czasie.

    --
    Jarek