    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: szybkie ciecie rozpałki.
    <pn5ekd$u1a$1@node1.news.atman.pl> <pn5klo$3v4$1@node1.news.atman.pl>
    <pn5tno$dae$1@node2.news.atman.pl> <pn5ule$dmn$1@node1.news.atman.pl>
    <pn60mu$flv$1@node1.news.atman.pl> <pn69vu$opg$1@node2.news.atman.pl>
    <pn7r0r$68d$1@node2.news.atman.pl> <pn7uib$9lj$1@node2.news.atman.pl>
    <pn94hj$fv9$1@node1.news.atman.pl>
    <5b981803$0$15100$426a34cc@news.free.fr>
    <pnbssj$70d$1@node1.news.atman.pl>
    <5b997c0b$0$11063$426a74cc@news.free.fr>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5b9a144b$0$14314$426a34cc@news.free.fr>
    Date: Thu, 13 Sep 2018 10:05:22 +0200

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > A chwalił się ile mu to zajęło? Mam obawy, że Januszowi może
    > nie starczyć urlopu. :)

    Tak, chwalił się. Mówił, że to "za kawalera" było, bo nie wypada
    przecież, by brać sobie gaździnę, a gotowego domu nie mieć.
    Dzieci miał naonczas niewyrośnięte, Stasinek młodszy ode mnie,
    a sam staro nie wyglądał. Ja go zresztą wydywałem później przy
    robocie. To fascynyjące, jak wiele można osiągnąć przy użyciu
    prostych narzędzi, i w jak krótkim czasie.

    --
    Jarek