  • Data: 2014-01-25 11:27:52
    Temat: Re: temperatura wody
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com napisał(a):

    > Zahartowany jestem. Tymi parasolami co by mi chcieli w dupie otworzyć można by
    > przykryć ze trzy wiadome stadiony.

    Nie macie co liczyć na martyrologię. :P
    Ja - mimo, że mam świadomie podłogówkę w całej chałupie - uważam, że jej
    największym minusem jest to, że w parterowym budynku nie może działać
    grawitacyjnie sama z siebie.
    Albo jeszcze inaczej - w swoim CO najbardziej przeszkadza mi to, że
    potrzebuje prądu do prawidłowego działania.
    I sądzę, że podpobnie myśli wiele innych osób - ideałem byłoby
    samoczynne (bez dostarczania energii innej niźli cieplna z opału)
    działanie układu centralnego ogrzewania chałupy.
    Więc sorry ale z linczu nici. :)