  • 1. Data: 2010-08-05 21:27:00
    Temat: umywalka nablatowa cersanit alfa. jak zamontowac?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Bo w pudelku tylko kartka z szablonem i uwaga zeby wyciac dobrze i dac
    sylikon.

    I zachodze w glowe czy tego sie nie powinno jakos przykrecic?
    Na stronie cersanitu o montazu cisza. W googlu chyba tez bo nie
    znalazlem nic konkretnego.
    Starczy po prostu calosc posmarowac sylikonem i podpiac do hydrauliki/
    kanalizy?
    Nie bedzie sie po blacie majtac?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-08-06 02:01:50
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...
    > Bo w pudelku tylko kartka z szablonem i uwaga zeby wyciac dobrze i dac
    > sylikon.
    >
    > I zachodze w glowe czy tego sie nie powinno jakos przykrecic?
    > Na stronie cersanitu o montazu cisza.

    Ten caly Cersanit to wielka mina. Mialem wiele róznych wyrobów i zawsze cos
    nie gralo. Te co sie dalo to oddalem w Castoramie, a innych nie chcieli
    przyjac, bo kupione w jakims malym sklepiku.
    Obecnie spluczki Cersanit, juz dwie, popuszczaja wode.

  • 3. Data: 2010-08-06 04:18:14
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

> [...]
    > znalazlem nic konkretnego.
    > Starczy po prostu calosc posmarowac sylikonem i podpiac do hydrauliki/

    Rzeczywiscie wystarcza silikon. Ale musi byc swiezy, miec mniej niz 3 lata
    i "dedykowany" do prac lazienkowo-kuchennych, korzystnie bezbarwny.
    Ja wymienialem i instalowalem kilka umywalek i pare bylo montowanych tylko na
    tym kleju. I mialem spore problemy by je z tej dziury w blacie odspoic i wyjac
    aby wstawic nowa. Podcinalem stary silikon nozem podklinowywalem az w koncu
    puscil.
    Silkon jest ponadto konieczny do uszczelnienia umywalki na styku z blatem.
    Powierzchnia musi byc idealnie czysta, wytarta do sucha. Pokryc silikonem
    wyciskamym z tuby zarowno blat jak i umywalke, wstawic, mocno docisnac a potem
    w miare szybko kawalkami wilgotnych szmatek nadmiar kleju po obwodzie, na
    styku krawedzi umywalki i blatu do czysta usunac. I ta umywalka, korzystnie
    jesli rownomiernie obciazona czyms ciezkim, musi ze dwa dni postac coby
    silikon wysechl i nabral mocy. I dopiero wtedy spoko montowac armature.
    Pzdr.
    Tornad

  • 4. Data: 2010-08-06 08:15:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Sie, 06:18, "Tornad" <t...@h...com> wrote:

> [...]
    > jesli rownomiernie obciazona czyms ciezkim, musi ze dwa dni postac coby
    > silikon wysechl i nabral mocy. I dopiero wtedy spoko montowac armature.

    OK. Dzieki za info.
    Juz zdebugowalem ze mam troche za mala dziure bo umywalka ma lezec
    idealnie na samej krawedzi.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 5. Data: 2010-08-08 10:13:42
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Sie, 04:01, "kiki" <k...@k...net> wrote:
> [...]
    > przyjac, bo kupione w jakims malym sklepiku.
    > Obecnie spluczki Cersanit, juz dwie, popuszczaja wode.

    Przyznam ze Cersanit jest tani i adekwatny do swojej ceny. Ale nie
    jest tak zle. Jeden kibel towarzyszy mi w czasie remontu i nawet raz
    go przewrocilem i jest dalej ok.
    Umywalke przykleilem na sylikonie. Troche goopio zrobili ze tylko
    krawedz jest rowna (ale nie idealnie, ma w jednym miejscu garba na
    jakies 2mm) a reszta niewypuklej czesci jest nizej. Ale narazie trzyma
    mocno. Baterie juz zamocowalem.

    --
    Lukasz Sczygiel