    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Date: Sun, 21 Nov 2010 21:54:05 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:6d67.000000a9.4ce93e88@newsgate.onet.pl...

    > Jest takie ludowe porzekadło " Jak gówno nie umie pływać to mówi ze woda
    > za
    > rzadka". Wszystko jest złe, guma zła, chińczyk źle robi, krasnale srają
    > do
    > mleka. Weź parę książek i się poucz z nich. Może się okazać że w nich nie
    > ma w
    > nich prawd objawionych, tylko praktyczne rozwiązania problemów z którymi
    > sobie
    > nie radzisz.

    Uuuu stary, Ty to jak widze doswiadczony jestes ale przez los najwyrazniej.
    Kup sobie chinskie cos, zlaczke do pexa Diamond np., poloz na pol roku i
    sprobuj pozniej rozciagnac uszczelke. Trafilo mi sie takie cos przypadkiem,
    bo kretyn instalator oddal to do hurtowni gdzie bral material na budowe,
    choc owa hurtownia w zyciu chinskim czyms takim nie handlowala. Uszczelke
    mozna bylo rozpoznac bez zadnego przygladania sie, rozpoznalem ze cos jest
    nie tak przy montazu rury. Pekniecia poprzeczne na calym obwodzie sparcialej
    gumy od lezenia, a Ty piszesz tu jakies durnoty urojone mogace tylko komus
    krzywde zrobic.

    TK