    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Date: Mon, 22 Nov 2010 07:08:26 -0800 (PST)

    On 22 Lis, 15:40, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Mylisz sie. Nieukiem jest ten co ma inne zdanie i nie potrafi go obronić.

    Ależ broniłem. Prostym empirycznym doświadczeniem: biorę wężyk,
    nakręcam jego końcówkę na nypel, dla pełnej jasności niech to będzie
    nypel mosiężny, po czym dociągam go kluczem. Krótkim szwedem, a więc
    małą dźwignią, nie używając do tego siły, ot po prostu do wyraźnego
    oporu i jeszcze kawałek. I kurcze, wężyk mi się usiłuje obrócić.
    Zawsze, kiedy to robię, a parę wężyków już w życiu przykręciłem. Czy
    taki opis za dowód prawdziwości mojego zdania wystarczy, czy mam to
    nakręcić kamerą i na youtubie wystawić na dowód? Czy też to też nie
    wystarczy, bo przecież ty wiesz lepiej, a jak ktoś twierdzi, że jest
    inaczej, niż ty wiesz, to znaczy że jest idiota.
    Druga rzecz: zawsze wtedy brałem kombinerki i zawsze wężyk
    przytrzymywałem za zakuwkę, używając do tego celu "rurowych" szczęk
    kombinerek, a same kombinerki ściskając też bez siły, bo siła nie była
    potrzebna. Żaden z zamontowanych przeze mnie wężyków jeszcze nie pękł,
    a najstarsze pracujące do dziś mają jakoś ponad 15 lat. Tez wystarczy,
    jeśli tak napiszę, czy zdjęcia owych wężyków wraz z pisemnymi
    oświadczeniami właścicieli nieruchomości przedstawić?

    > Dla mnie ty zwyczajnym idiotą jesteś. Nie odpisałem
    > tobie. Zbyt duży zaszczyt by cie spotkał.

    Wiesz, napisałbym ci, kim ty dla mnie jesteś, ale nie wiem, czy warto.
    Napisałbym też, żebyś się zastanowił i nad tym, kto w tym wątku zrobił
    z siebie idiotę, ale to chyba też by był zbędny wysiłek. Do ciebie
    przecież to i tak nie dotrze. Takie zadufane w sobie bufony, jak ty są
    tak całkowicie zapatrzeni w siebie i we własne ego, że nic więcej tam
    wewnątrz nadętej pały się i tak nie zmieści.

    J.