    From: "Chiron" <e...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: wanna akryl
    Date: Tue, 6 Apr 2010 14:12:47 +0200

    news:aiekpfn8awch.1s7ylpc4t0j8k.dlg@40tude.net...

    > Dlatego najlepsze wanny to porcelanowe lub żeliwne. Nadal.
    > Zeliwne ROCA, niedrogie (w dolnej części oferty):
    > http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=wan
    na+%C5%BCeliwna

    W domku jednorodzinnym, na parterze:-)
    Ja mieszkam na 3 piętrze starego bloku, i 150 kilogramowa wanna może okazać
    się wyzwaniem dla stropu:-).
    Zastanawiam się nad akrylem- jedyne "przeciw" jak na razie- to łatwość
    zadrapań. Ja mam psa- i to dosyć "drapiącego"- z tego, co rozeznałem temat-
    szybko by wannę załatwił. Chyba, że istnieje taka o wzmocnionej odporności
    na zdzieranie.
    Myślę też o stalowej, w specjalnej obudowie ze styropianu (dla pewności
    można jeszcze nalać pianki). Powinna też mieć pod spodem styropian jako
    wytłumienie odgłosów lecącej wody. Te są odporne na zdzieranie, a styropian
    zapewnia izolację cieplną.

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron