    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: weekendowo
    <posio0$tjv$1@dont-email.me> <nny8ng06waug.1v5c22dq301mv$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <u0cpdpb5xx9s$.16bht778gq5b2.dlg@40tude.net> <posqiu$afc$1@dont-email.me>
    <c...@4...net> <posrqe$ine$1@dont-email.me>
    <xnb837usz34d$.xwqy2utvylpr.dlg@40tude.net> <post60$qq8$1@dont-email.me>
    <ak49ltk2vkh1.1me0r25i5scu5$.dlg@40tude.net> <pot169$iag$1@dont-email.me>
    <pot4bl$9qa$1$Adam@news.chmurka.net> <pot5o3$ef4$2@dont-email.me>
    <potd7d$nc4$2@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 1 Oct 2018 17:32:18 +0200

    Pan Janusz napisał:

    > Gdyby w europie nie było jednego nacjonalisty serbskiego co zabił cesarza
    > a potem malarzyny z wąsikiem to ameryka byłaby marginalnym krajem, a tak
    > urosła na wojnach w europie.

    Nie chcę się do tego wyszystkiego mieszać, ale pozwolę sobie sprostować
    jeden dość istotny szczegół -- nie cesarza, a jedynie następcę tronu,
    arcyksięcia Ferdynanda.

    Jarek

    --
    Ja się do takich reczy nie mieszam, z tym niech mnie każdy pocałuje w dupę.
    Do takich rzeczy mieszać się nie warto, bo można grubo oberwać. Jakieś tam