  • 11. Data: 2012-04-12 15:02:16
    Temat: Re: wertykulacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka napisała:

    > Nic.
    > Nie ma takiego narzędzia.

    A o etymologii areoplanu wspominają? Jeśli nie, to czy wato się kłopotać,
    by słowa tego nie pomylić z aeroplanem? Czy ważniejsze to, niż pomylenie
    z czymś "areatora"? I czy ten ostatni pomieszać snadniej z Areopagiem,
    czy-li też z aeratorem?

    Jarek

    --
    -- A gdzież są kambuzele? Gdzie moje murkwie ulubione? Gdzie pćmy łagodne?!

  • 12. Data: 2012-04-12 18:55:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 13:02:16 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > A o etymologii areoplanu wspominają? Jeśli nie, to czy wato się kłopotać,
    > by słowa tego nie pomylić z aeroplanem?

    Niektórzy jednak potrafią pomylić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.
    --

    XL wiosenna

  • 13. Data: 2012-04-12 19:54:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka napisała:

    > Niektórzy jednak potrafią pomylić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.

    Co zdolniejsi potrafią też odróżnić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.

    Jarek

    --
    -- Czym się różni kanarek?
    -- Tym, że ma jedną nóżkę bardziej.