  • Data: 2017-11-23 10:26:10
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d44e2698-6822-4a86-b2cb-1524ad550225@go
    oglegroups.com...

    > Metoda jak najbardziej ok tylko poziome ja mam a
    > autor pionowe;)

    Nie, ja mam sztachety poziome.

    > A to już pisałem- autor ma nadzieje ze to
    > wyjdzie jak montaż mebli z ikea, czyli profile
    > nawiercone idealnie a on w stodole otwory w
    > deskach do tego dopasuje.
    > To nawet na dzisiaj nie zawsze Ikea sie udaje.

    Na ten moment wydaje się, że wiercenie (precyzyjne
    wiercenie) desek w garażu według zmierzonych
    otworów w przęśle jest najlepszym możliwym
    sposobem. Jeśli mój sposób się nie sprawdzi, to po
    pierwszym przęśle, albo nawet pierwszej desce
    zmienię koncepcję :)

    Przypomina mi się jak rozmawiałem ze znajomym o
    instalacji elektrycznej w naszych budowanych
    domach. Zarówno on jak i ja robiliśmy to
    całkowicie samodzielnie. Więc ja mówię, że
    połączyłem wszystkie przewody we włącznikach
    światła i jak byłem pewien, że wszystko jest
    poprawnie to włączyłem prąd. I zadziałało. A on na
    to, że niemożliwe, bo jak można to wszystko
    poprawnie połączyć bez prądu. On też finalnie
    poprawnie połączył przewody, ale metodą prób i
    błędów - do tego potrzebował prądu w przewodach
    aby ogarnąć całą logikę włączników schodowych,
    krzyżowych itp.

    Nie wiem jak zawodowy, profesjonalny elektryk to
    robi, ale wcale bym się nie zdziwił, gdyby co
    poniektóry z profesjonalistów robił tak jak mój
    znajomy...

    Z tymi sztachetami może być podobnie. Ale
    zobaczymy w praktyce, nigdy tego nie robiłem (jak
    wielu wcześniejszych prac podczas budowy domu) i
    mogę się mylić.