  • Data: 2017-11-23 06:27:08
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-22 o 12:37, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    ly/elektronarzedzia-przenosne-i-akcesoria/wiertarki-
    wkretarki-i-mloty/akcesoria-do-wiertarek-udarowych/s
    tojaki/prowadnica->

    > Dzięki, chyba nie pozostaje mi nic lepszego jak skorzystać z tego
    > właśnie sposobu czyli szablon/prowadnica. Powinno się zdecydowanie
    > sprawdzić.

    To coś wcale nie jest super precyzyjne. Wiem bo mam. Statyw do wiertarki
    też mam za prawie 400 zł
    (+ wiertarka za kilkaset) i też idealnie precyzyjnej dziury wywiercić
    nie mogę. Ale to w sumie
    zależy jakiej precyzji ktoś oczekuje. Ale statywy za 60 czy 100 zł to
    niestety jakiś kiepski żart.