    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiertnica... jaka?
    Date: Sat, 9 Jul 2022 11:37:57 +0200
    <ta4to7$1j731$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ta616d$dan$1@gioia.aioe.org>
    <ta7dpr$2j8o2$4@portraits.wsisiz.edu.pl> <ta8lol$1nv6$1@gioia.aioe.org>
    <ta8sbt$m97g$1@dont-email.me> <ta947d$i8d$1@gioia.aioe.org>
    <ta9rmg$p23j$1@dont-email.me> <tabae3$ob0$1@gioia.aioe.org>
    <tabgbm$10agb$1@dont-email.me>

    2022-07-09 o 11:04 +0200, Mateusz Bogusz napisał:

    > Patyki, słupki, paliki - to się stemple nazywają.

    Nie za bardzo wiedziałem, jak to nazwać. Zdarzyło mi się widzieć takie
    stemple na budowie, do tymczasowego podtrzymywania różnych rzeczy. Do
    ogrodzenia to się nijak nie nadaje, bo przegnije na styku z ziemią. No
    ale znowu - być może tak ma być, nie oceniam.

    > PS. A tak w ogóle to ja tylko o kombinerkach napisałem.

    W kontekście samodzielnego napinania siatki. Na załączonych zdjęciach
    jednak widać, że siatka luźna... I nic dziwnego, bo kombinerkami po
    prostu nie da się prawidłowo naciągnąć takiej siatki, tym bardziej w
    pojedynkę.

    Mateusz