  • Data: 2022-07-09 11:04:55
    Temat: Re: wiertnica... jaka?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.07.2022 09:23, Mateusz Viste wrote:
    > Mamy po prostu na myśli zupełnie różne rzeczy. Ja piszę o solidnym i
    > trwałym ogrodzeniu rolniczym, które ma służyć 20 lat.

    Zgoda. Ale czy wątkotwórca pytał o drewniane ogrodzenie z siatki leśnej
    na 20 lat? Śmiem wątpić. Jakby był rolnikiem, to by się nie pytał bo by
    wiedział czego potrzebuje. A skoro się pyta, to albo chce taniej (niż
    pokazujesz) i na krótszy okres albo zrobi na metalowych słupkach i z
    siatką z tego samego lub przy pomocy paneli - jeżeli chce na dłużej.

    Napisał że 100 otworów chce wywiercić. Dajmy między nimi po 2,5m
    odległości. To daje 250m po obwodzie, to jakieś 60mx60m działka - jeżeli
    chce ogrodzić ze wszystkich stron. To jak większy ogródek za domem.

    Twoje ogrodzenie "rolnicze" to mi pasuje jak ktoś ma 10ha do ogrodzenia.

    > Ty pokazujesz
    > budżetową siatkę luźno przypiętą do patyków sosnowych.

    Patyki, słupki, paliki - to się stemple nazywają.

    > Twoje
    > rozwiązanie wytrzyma sezon, może dwa.

    Napisałem wcześniej że zrobiłem je dokładnie rok temu, a zdjęcie które
    wrzuciłem ma datę z wczoraj. Sezon już właśnie stoi i jeszcze się nie
    przewróciło. Wrzucę zdjęcie za rok ;-)

    PS. A tak w ogóle to ja tylko o kombinerkach napisałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz