  • Data: 2015-06-29 18:15:54
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-29 o 15:28, quent pisze:
    > Właśnie w tym rzecz, że najwięszy wybór w niskich cenach jest tych
    > kosiarek, które są bez pompy oleju i ciekaw byłem, czy moje "skarpy" są
    > dla nich problemem.
    Piszę, jako użytkownik trawnika z podobnym, jak u Ciebie nachyleniem,
    ale tylko niedużej powierzchni (reszta płaska). Zarówno kosiarki z
    silnikami Briggs&Stratton, jak i Hondy u mnie pracują bez problemu. W
    tej chwili mam już czwartą kosiarkę, ale żadna mi nie padła z powodu
    silnika.
    Przejeżdżam nachylony kawałek jadąc albo z górki, albo pod górkę - nigdy
    nie jadę "po trawersie". Nawet, jakby silnik miał te kilka sekund mało
    oleju, to nic złego mu się nie dzieje.
    Jacek