  • Data: 2015-07-01 14:14:03
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lipca 2015 13:55:26 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Nie jest tak zle. :-)
    > Pod domem mam jakies 500 m^2 koszenia. Tam gdzie jest hektar kosza
    > rodzice, bo glownie oni tam sie wiesniakuja w sezonie. :-) Tam tez
    > jezdzi sie z wyrzutem bocznym, bo inaczej to sobie nie wyobrazam. No i
    > oczywiscie koszenie calosci to pewnie ze dwa razy do roku sie zbierze.
    > Wiecej jest w kolo domu i tam gdzie sie przebywa.
    A jak już o koszeniu:
    Z trzech stron działki mam tzw nieużytki. Ich właściciele nic tam nie robią, to
    działki budowlane ale nikt tam na razie budował nie będzie.
    Zarośnięte to strasznie było przeróżnym zielskiem tak na metr albo i wyżej wysoko.
    Jedną z działek po przeciwnej stronie drogi i wjazdu na moją posesję raz/dwa razy do
    roku właściciel kosi i wygląda to w miarę ok. Działka granicząca po prawej i od tylu
    domu to kompletnie do tej pory nieobrabiane były. W ubiegłych latrach kosiłem tak na
    2 metry wzdłuż płotu aby zielska do mnie nie przełaziły. W tym roku zwykła ręczną
    kosą przeleciałem całości później raz na dwa tygodnie moja kosiarka na najwyższych
    ustawieniach noża kosiłem. Na dzisiaj pole golfowe to nie jest z racji tego że teren
    nierówny itp. ale praktycznie oprócz trawy inne chwasty tam nie wyłażą. Stokrotek czy
    jak to się nazywa sporo wychodzi ale to chyba nie chwast. Była tu kiedyś dyskusja co
    na chwasty- odpowiem więc- koszenie, nic więcej nie trzeba.