  • Data: 2019-01-15 14:42:35
    Temat: Re: wycena pradu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2019 o 14:39, Budyń pisze:
    > taryfa g12w w tauronie kosztuje 0,68 w drogiej i 0,25zł/kwh.
    > 27x10x0,25 + 27x 14x 0,68 se policz
    > inna sprawa ze ta taryfa nie nadaje sie do grzania w dzien, takie caalodobowe
    grzanie powinno taniej wyjsc w g11

    Kiedyś to porównywałem w Enei i u mnie wychodziło, że G12 (ale nie "W")
    wychodziła mimo wszystko korzystniej niż G11 przy założeniu, że 24h cały
    czas mamy na full grzanie.
    A przy założeniu, że w nocy na dworze zimniej i grzania więcej, to już w
    ogóle...

    Ale Tauron widzę ma droższą drogą taryfę, więc nie wiem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /