  • Data: 2017-11-09 00:54:57
    Temat: Re: wykonczenie docieplenia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oooo! blachodachówka hehe.
    > To ty zrób jednak te płaskowniki trzymające krokwie do murłaty i
    > podkładki daj większe jak tu ktoś napisał.

    W połowie sierpnia tego roku, Polskę nawiedził jeden z największych
    huraganów jakie w życiu widziałem. Mnie z rodziną (województwo Łódzkie)
    zastał trochę po 6 rano. W ciągu 5-10 kulminacyjnych minut, wyrwał
    skrzydło bramy wjazdowej na posesję oraz powalił drzewa (m.in. ponad 80
    letnią topolę, ponad 20m wysokości) łącznie uszkadzając kilkadziesiąt
    metrów ogrodzenia.

    Poszedłem wtedy na budowę zobaczyć co zastanę (na dachu blachodachówka,
    wszystkie okna były uchylone bo wietrzyło się po tynkowaniu i wylewkach,
    nie było jeszcze podbitki). I wiesz co? Poza śmieciami i połamanymi
    gałązkami rozrzuconymi dosłownie wszędzie, dom stał tak samo jak dzień
    wcześniej go zostawiłem. Jedynie wszystkie okna się przymknęły. U
    sąsiada z blachodachówką, też nic się nie stało.

    Za to w pracy, kolega (który wprowadził się do nowego domu rok
    wcześniej) się "pochwalił" że zebrał z podwórka 20-kilka dachówek, które
    mu odpadły.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz