  • Data: 2018-08-14 09:49:50
    Temat: Re: wykrywacz do gwoździ w deskach
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2018 o 11:18, marios pisze:

    > 68zł czyli można zaryzykować zakup.
    > Pytanie tylko z jaką prędkością można "skanować" deskę, bo jak trzeba
    > powolutku to pewnie nie będzie mi się chciało.
    > Ale czasem trafi się sąsiad po prośbie z jakimś własnym elementem i bodaj
    > dwa razy już noże poszły do remontu bo jakiś fragment wkręta siedział głębiej.
    > Kupię, przyda się czy nie, zawsze mam jakieś narzędzie. Podziękował.

    Odpiszę sobie. "wykrywacz" (Brennenstuhl) przyszedł na drugi dzień - wow.
    Ale raczej tym nie da się skanować czegoś szybciej jak centymetry/chwilę
    i w dodatku metal (eg.wkręt) musi być ułożony równolegle do cewki czy czegoś
    tam bo jak najechać poprzecznie to prawie go nie zauważa - wkręt czarny 3"
    przyłożony po drugiej stronie deski 1".
    Nie sprawdzałem z gwoździem boazeryjnym, cienko to widzę, może i wykrywa ale
    raczej na zasadzie że ja wiem gdzie on jest :)
    Także jakieś rury, przewody (akurat w tych mi się przyda) można skanować,
    ale przeszukiwanie większego elementu, powiedzmy deski 4m, to dłuższa
    zabawa. Towar wart swojej ceny ;)