  • Data: 2016-07-11 23:22:33
    Temat: Re: wyliczenie zapotrzebowania domu na ciepło
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 23:02:34 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > wiesz po co taka zabawa? Bo moja rodzina przebywa poza domem cały dzień.
    > praca, szkoła, zajęcia dodatkowe. wracamy ok 17-18stej. mieszkanie od 8
    > rano jest wyziębione. potrzebuje ok10 minut aby je zagrzać.

    My o wozie, Ty o kozie :P

    Piszesz o ogrzewaniu kaloryferowym, ktore ma mala akumulacje, a kolega uciu
    chce robic podlogowke, ktora ma duza akumulacje.

    W moim domu wylaczenie zrodla zasilania w najwiekszy mroz powoduje spadek
    temperatury o ok. 1stC / dobe. Jakbym wrocil do domu o 18 i okazalo sie,
    ze jest 18stC i trzeba podgrzac do 22stC to zajeloby to jakies trzy-cztery
    doby :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.