  • 21. Data: 2022-04-08 08:09:23
    Temat: Re: wyrównanie podłogi w piwnicy
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-04-2022 o 07:26, ptoki pisze:
> [...]
    uszkodzily tworzac problem to trza sie wystarac i kazda inna podloga bedzie miec ten
    sam problem. A wymienic plytke czy dwie to jakies 2h roboty.

    > Ta, mlotek dluto i troche kleju i jeszcze mniej fugi. Jak musisz 2 lata szukac to
    rzeczywiscie problem.

    Spróbuj znaleźć kogoś kto Ci przyjedzie do 1 płytki to pogadamy....

  • 22. Data: 2022-04-08 09:52:25
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 8.04.2022 o 07:27, ptoki napisał:

    > LOL. Trafilem w sedno.

    Ty chuju złamany w dupę jebany, zmieniający treść cytatów przedpiścy:
    w sedno od tyłu to cię trafił tate za młodu a teraz to już trafiają
    wszyscy kochający inaczej. Wypierdalaj w podskokach!

  • 23. Data: 2022-04-08 12:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Spróbuj znaleźć kogoś kto Ci przyjedzie do 1 płytki to
    > pogadamy....

    Nie widze problemu. Tyle ze policzy jakby miał metr ułozyc albo i
    wiecej :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 24. Data: 2022-04-08 13:07:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-04-2022 o 12:59, Budzik pisze:

    > Nie widze problemu.

    Próbowałeś znaleźć?

    >Tyle ze policzy jakby miał metr ułozyc albo i
    > wiecej :)

    Czasy takie, że ludzie dla 500 zł nie chcą przyjechać.....
    A dla jednego, czy kilku metrów kafelków to już w ogóle.

  • 25. Data: 2022-04-11 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Próbowałeś znaleźć?

    Robie akurat 2 remonty wiec troche mam do czynienia z "fachowcami"

    > Czasy takie, że ludzie dla 500 zł nie chcą przyjechać.....
    > A dla jednego, czy kilku metrów kafelków to już w ogóle.

    :)
    Ostatnio za 10 metrów ułozenia kafelek "ceglanych" powiedziano mi 200zł
    za mtr na prostej scianie...
    Wiec te kilka metrów to moze byc juz sporo powyzej 500zł ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 26. Data: 2022-04-11 13:10:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-04-2022 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Robie akurat 2 remonty

    To jest zupełnie inna bajka.
    Problem ze znalezieniem kogoś komu zechce się porobić jedną godzinę,
    jest daleko większy niż kogoś, komu chcesz zlecić kilka dni pracy.

  • 27. Data: 2022-04-11 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest zupełnie inna bajka.
    > Problem ze znalezieniem kogoś komu zechce się porobić jedną godzinę,
    > jest daleko większy niż kogoś, komu chcesz zlecić kilka dni pracy.

    Problem z taka robotą jest taki ze to nie jest 1 godzinka.
    Odkuc stary kafelek (delikatnie zeby nie uszkodzic nic obok),
    zagruntować, wkleic nowy i przyjechac drugi raz na fugowanie.
    Ale mysle ze za 3-4 stówki kogoś zajdziesz ;-D

    Dlatego ci napisałem ze taki ktos policzy jak za kilka metrów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 28. Data: 2022-04-12 00:07:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.04.2022 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale mysle ze za 3-4 stówki kogoś zajdziesz ;-D

    Dojazd-odjazd. Paliwo drogie.

    Teraz sobie policz. Dniówka czy pół dniówki?

    Policz. Prowadzenie działalności pt: Janusz z garażu, to koszt 500zł
    dziennie. Czyli żeby wyjść na zero to trzeba te 500zł w jeden dzień
    skubnąć. Dlaczego 500zł? ZUS to 1220 + 270 zdrowotnej. Razem 1500zł
    1500:22 dni robocze= 68zł/dziennie ZUS + koszt, dojazd 50zł odjazd 50zł.

    Już mamy 170zł kosztów bez pracy/materiału i PODATKU. Teraz materiał +
    zysk dzienny. Skoro ktoś prowadzi działalność, to nie po to, żeby
    zarabiać najniższą krajową, czyli 3kzł. Skoro jest to właściciel to chce
    minimum średnią krajową czyli 6kzł co wypada na 6tys:22 dni robocze co
    daje 300zł/dzień + koszty 170zł w/wyliczone bez materiału/bida straszna.
    Razem mamy 470zł/dzień co zamknie się w jechaniu po materiał i
    ogarnięciu pracy bez kosztów materiału. Dolicz 100zł "na bidę" materiał
    to daje nam 570zł :) Liczenie 3 stówki to można się wypiąć na taki
    kafelek :)+ dolicz podatek. To jest wersja bida i jeśli się powiedzie w
    100% :)
    Gwarancja to już inny temat ale powinno być wliczone jako ubezpieczenie
    przed "złym materiałem" bez winy Janusza, czy zdarzeniem losowym.

    Lekarz ma lepiej. 200zł/15min wizyta x 20 pacjentów dziennie. 2kzł bez
    gwarancji i siedzenie za biurkiem z pieczątką :D
    Części w aptece sam sobie musisz kupić :D

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 29. Data: 2022-04-12 00:28:44
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 12 April 2022 at 00:07:40 UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > gwarancji i siedzenie za biurkiem z pieczątką :D
    > Części w aptece sam sobie musisz kupić :D
    to jest bełkot

    szkolenie lekarza to 10 lat
    a kafelkarz się uczy fachu jako pomocnik i po 1 miesiącu zaczyna zarabiać na boku

    Jak można to w ogóle porównywać

    Zdrowie jest najważniejsze, bycie chorym to udręka,
    a bez kafelek można żyć

    Co to w ogóle jest 200zł dla lekarza, gdy 15 lat temu płaciłem znajomemu profesorowi
    500zł
    a tylko się pytał, czy mnie stać, za przyjęcie mamy do szpitala

    Lekarz jest bezcenny i nic tego nie zmieni

  • 30. Data: 2022-04-12 06:40:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-04-2022 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Problem z taka robotą jest taki ze to nie jest 1 godzinka.

    Jest, przerabiałem temat kilka lat temu.

    > Odkuc stary kafelek (delikatnie zeby nie uszkodzic nic obok),
    > zagruntować, wkleic nowy i przyjechac drugi raz na fugowanie.
    > Ale mysle ze za 3-4 stówki kogoś zajdziesz ;-D

    Wątpię.
    Nie ma chętnych.