  • Data: 2018-10-14 18:51:20
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bez przesady ze Twoj taki super bo ma program. Moj jezdzi bez zadnego programu. Trafi
    na przeszkode to skreca. Wlezie w jakas dziure to kombinuje jak kon pod gore zeby
    wylezc. Nie zauwazylem zeby dlugoterminowo opuszczal jakies miejsca. Nke warto placic
    kilkaset zlotych wiecej za opcje ze ma jakis cudowny program. Zamiatarka bez programu
    dluzej jezdzi zeby taki sam efekt osiagnac. A ze sie ja zapuszcza jak sie wychodzi to
    czas nie ma zadnego znaczenia. U mnie jezdzi do rozladowania akumulatora co trwa
    poltorej godziny.