  • Data: 2018-10-14 19:07:34
    Temat: Re: xiaomi / roborock - odkurzacz-robocik
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 października 2018 18:51:21 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Bez przesady ze Twoj taki super bo ma program. Moj jezdzi bez zadnego programu.
    Trafi na przeszkode to skreca. Wlezie w jakas dziure to kombinuje jak kon pod gore
    zeby wylezc. Nie zauwazylem zeby dlugoterminowo opuszczal jakies miejsca. Nke warto
    placic kilkaset zlotych wiecej za opcje ze ma jakis cudowny program.

    Warto. W 50 minut dokładnie odkurzy ~100m2. Miałem z rok temu takiego
    małego badziewiaka co jeździł też chaotycznie - *zupełnie* nie da się tego
    porównać do sprzętu który jedzie po mapie miejsce koło miejsca. Ten
    chaotycznie jeżdżący czasem jeździł pół dnia i nie wyszedł poza jedno
    pomieszczenie ;) Ten wjedzie przez wąski korytarz do kilku innych
    pomieszczeń i po kolei poodkurza wszystkie z nich :)

    > Zamiatarka bez programu dluzej jezdzi zeby taki sam efekt osiagnac.

    W jednym niewielkim pomieszczeniu może i tak. Ale jak ma poodkurzać cały
    parter domu z wieloma pomieszczeniami - to taki robocik nie ma żadnego
    sensu na dłuższą metę i ja m.in. z powodu doświadczeń z takim robocikiem
    - brałem pod uwagę tylko odkurzanie tradycyjne i prawie już miałem w
    koszyku odkurzacz centralny za 3,5k :D A tu za połowę ceny mam sprzęt,
    który nie dość, że odkurza tylko niewiele wolniej ode mnie - to jeszcze
    robi to samemu ;) I jeszcze mopuje na mokro podłogi :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.