  • Data: 2017-11-09 15:01:34
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia przed kradzieżą
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Nov 2017 13:41:51 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Za komuny znajomy miał badziewny samochód. Wtedy przeważnie samochody
    > były badziewne. Ale kradli. Te badziewne też. No to sprawił sobie do
    > niego autoalarm. Taki super wypasiony. W nocy przyszli i ukradli. Alarm,
    > nie samochód.

    A miał kłódkę na alarmie? Domyślam się że nie, a to przecież podstawa
    przezorności. Taki niezabezpieczony alarm w samochodzie to jak leżący na
    ulicy banknot: sam do ręki się przykleja.

    W moim samochodzie mam zabezpieczenie na tyle skuteczne, że kluczyki
    zostawiam cały czas w stacyjce, czy to przed domem, przy sklepie, czy w
    lesie. A wygląda to tak: http://pl.tinypic.com/r/2hrcutd/9

    Lepkie ręce omijają mój samochód szerokim łukiem. Bardzo polecam.

    Mateusz