  • Data: 2018-02-06 22:25:06
    Temat: Re: zabezpieczenie przed zalaniem, lekka paranoja
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > toscie trafili w termin - za pare dni zaczynam wodę ukladać. Dawac tu pomysły! :)

    są elektrozawory. ale po parę stówek. jak nie znajdę innego rozwiązania
    - kupię. ale myślę dalej o moim drugim pomyśle. czyli zwykły zawór,
    normalny kulowy z rączką. jakoś do rączki zapięta sprężyna, gumka, coś
    co zgromadzi tyle siły aby zamknąć jeden jedyny raz zawór. i prościurka
    elektronika. jeśli ktoś jest w kuchni/łazience, jeśli jest pobór prądu z
    pralki, może nawet zaświecone światło, to nic nie rób. ale jeśli leci
    woda (analiza ruchu "tarczki" w wodomierzu) i żaden z powyższych
    warunków nie jest spełniony (nikt nie przebywa w domu) to należy zwolnić
    sprężynę tak aby zamknęła zawór. otwarcie wymaga ingerencji człowieka

    ToMasz