  • Data: 2020-05-26 12:28:51
    Temat: Re: zaczepnie
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > mieszasz terminy i ciężko sie bedzie dogadać. Na tzw "kanadyjczyki" mówimy ze są
    szkieletowe. Czyli konstrukcja szkieletu jest drewniana (rzadko: stalowa).
    > Jasne ze również istnieją żelbetowe szkielety wypełnione jakąś tam cegłą, ale
    wprowadzać do tej dyskusji ten termin to proszenie sie o niezrozumienie bo z punktu
    widzenia ocieplenia nie ma znaczenia czy budynek ma szkielet żelbetowy czy jest cały
    z cegły.

    Ok. nie będę dyskutował, pokornie przyjmuję do wiadomości i postaram się pamiętać.
    Tylko nadal nie wiem jak w takim razie nazwać taki "szkielet"

    https://www.google.es/maps/@38.1551748,-1.1219942,3a
    ,15.8y,56.58h,90.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sC6tJ-CWFIlu
    8rSho0fcCVg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Też obrazek google (nie mam zdjęć tego). To poprawej stronie to osiedle, które w
    takim stanie stoi już od kilku lat. O takie konstrukcje mi chodzi.

    > Umówmy się ze szkieletory są drewniane, a to co z betonów/pustaków/cegieł nazwijmy
    murowane.

    A nie można tego tak po prostu nazywać bez umawiania się?

    > Pytanie: jak coś takiego zaizolować przed słońcem. Beton przewodzi tak samo zimno
    jak i ciepło (chyba).
    > tak sam jak inne -obkładając stosownie grubą warstwą styropianu lub wełny

    Ok. jasne. Więc tu tego nie robią.
    Dzięki za wyjaśnienie
    K.