  • Data: 2020-02-23 15:04:58
    Temat: Re: zjadanie własne uzysków fotowoltaiki
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2020 13:42, Marek wrote:
    > No ta ja nie rozumiem, raz mówisz że nie masz potrzeby a raz, że owszem
    > po spełnieniu pewnych warunków.

    To proste. Nie muszę żyć ze zautomatyzowanym domem. Ale zrobie sobie
    hobbystycznie jakieś pojedyncze duperele chycby dlatego że mogę, mam
    czas i sprawia mi to przyjemność.

    > To ja rzecz jasna pytam w kontekście
    > spełnienia tyxh pewnych warunków, skoro robisz samemu to sky is the
    > limit. Nikt nie karze Ci implementować kiepskich rozwiązan bez redundancji.

    Tu nie chodzi o redundancje. Tu chodzi o to że pewnego dnia kopnę w
    kalendarz, a wtedy przyjdzie jakiś pustak z beretem z antenką i zacznie
    "kto to Pani tak spier...".

    Innymi słowy automatyka tak, ale tylko jako hobby/bajer. Absolutnie ma
    wszystko robić się autonomicznie i starować w klasyczny sposób.